piątek, 20 maja 2011

Nowy "pospis";P

Hej Pandy!
Trochę pracowałam i stworzyłam nowy "podpis". Teraz króciutki jego opis. Mam nowe ubranie, nowe włosy.
Po prostu zmieniłam się(w sensie wyglądu). Mój nick widnieje na dole "podpisu". Stwierdziłam także, że nie bez sensu nazywam się XxTheCrazyxX i postanowiłam trochę wejść w świat wariatkowa;P Rude krótkie włosy, żółta opaska, elfie uszy, snowboarding okulary, smoczek bobasa, śmieszny kostium, mogłabym tak wymieniać wiekami. To dodaje mi trochę "wariactwa"(nie wiem jak to ująć). Od teraz, będę się "podpisywać"moim nowym podpisem, bo udał mi się na 150%. Jutro możecie spodziewać się się nowego podpisu, a ja już się z wami żegnam!

Pa Pandy, do napisania!!!

3 komentarze:

  1. Znamy się ? :/
    Ja to MartaXD3...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla osób, które szukają materiałów przy pisaniu prac z marketingu - polecam serwis prace z marketingu

    OdpowiedzUsuń